1 Şubat 2012 Çarşamba

BİZDEN KAR MANZARALARI- 2012

BU BEN,YANİ SADECE BİR BÖLÜMÜM:))


malum günlerdir neredeyse tüm türkiye karlar altında,sonunda istanbul'ada yoğun bir şekilde uğradı,hemde nasıl?
buralarda kar hayatı felç eder etmesinede yinede çok seviyoruz kar'ı doya doyada tadını çıkarmaya bakıyoruz.herkes kar fotoğraflarını bir bir paylaştı ben durur muyum?tabiki durmam ,mutlaka arşivimde olmasını istediğim bu fotoğrafları sizlerlede paylaşmak istedim.
yağız'ımın mutluluğu bizim mutluluğumuz deyip düştük yollara,bizde onun bahanesiyle bir güzel eğlendik,bundan sonrasını fotoğraflar anlatsın artık:)
ÇOCUKLAR GİBİ ŞENDİM:))


KARDAN ADAM YAPMA ÇALIŞMALARIMIZ,BAKALIM SONUÇ NE OLACAK:)

İŞTE SONUÇ; ÇİRKİN,KOCA BURUNLU BİR KARDAN ADAMIMIZ OLDU:)



BUDA O:)




BENİM AŞKIM VE ÇİRKİN KARDAN ADAM:)




YAĞIZ'IM KAR'IN TADINI ÇIKARIYOR:)

BABAMIZA SAVAŞ AÇTIK:)






KUZUM BENİM..















GÜNEŞ AÇTI AÇACAK..


CANIM OĞLUM,ÇOK MUTLU OLDU..






tabiki zorda olanları unumuyoruz,rabbim onlara yardım etsin,mümkün olduğunca bizde edelim,elimizden her ne geliyorsa,duyarlı olalım lütfen..
sağlıcakla kalın..

12 yorum:

  1. Harika kareler, sıcacık bir aile, öptüm siziii :)

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı bir oğlun var Allah bağışlasın, fotoğraflarda çok güzelll sevgiyle kalın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM,CÜMLEMİZİNKİNİ BAĞIŞLASIN İNŞALLAH..

      Sil
  3. Oooo siz harika bir gün geçirmişsiniz..
    Ahh benim kuzum da hasta olmasa biz de oynasak kar topu lakın yok hastalıkdan başımızı kaldıramıyoruz kı dışarı cıkalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OYNAMIŞSINIZDIR İNŞALLAH,GEÇMİŞ OLSUN.
      TEŞEKKÜR EDERİM...

      Sil
  4. çok tatlı maaşallah kardan adamda o adar çirkin değil daha çirkinlerini de görmüştüm:))nice nice böyle güzel günler yaşarsınız inşallah evladınızla:))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel sıcacık allah nazarlardan saklasın ,mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil