26 Aralık 2012 Çarşamba

YAĞIZ MEKSİKA SİRKİ'NDE


Herkese merhabalar.
  Bugün sizleri meksika sirkine götürmek istiyorum.Gidelim mi?
Bence gidelim :)
  Belki duymuşsunuzdur, bir süredir meksika sirki Türkiye'de gösterimde ve bir kaç gösteri sonra sona erecekmiş.Aranızda gitmek isteyecek olanlar,haberdar olmayanlar vardır diye bir an evvel yayınımı hazırlamak istedim.


  Geçtiğimiz pazar günü Yağız'ın çok istekli olduğunu görünce ve hazır yakınımıza gelmişken kaçırmayalım dedik.Cemal Kamacı spor kompleksin'in yolunu tuttuk.


  Şimdiden söyleyeyim öyle filmlerde gördüğümüz sirklerden biraz uzak,yani filler,aslanlar,ip cambazları yok malesef.Ama ödenen ücreti düşününce bunu pek yadırgamadım doğrusu.Sen taa başka ülkelerden gel muhteşem bir gösteri yap sonra 12 tl al git olmazdı zaten.Yani ücreti doğrultusunda fena değil,ancak bir yetişkin olarak tabi ki vasat buldum.ama benim vasat bulmama değil tabi ki yağız'ın ve diğer çocukların ne düşündükleri ? Benim gözlemlediğim çocuklar bayağı keyifle izliyordu,tabi yazğız'da.



 Anlayacağınız siz büyük bir beklentiyle gitmeyin sadece çocuğunuz seveceği için gidin derim.Çok mu kötüydü tabi ki hayır.


Mesela sihirbazın bazı gösterileri gayet başarılıydı.






 Aslında televizyonlarda bir çok kez benzerini gördüğümüz lastik adam da hiç fena değildi doğrusu.

Adam resmen kendini yumak yaptı :)


Köpeklerin gösterisi, oldukça sıradandı ama o kadar sevimliler ki insan bakmaya doyamıyor.


Bakar mısınız şu zerafete :)


  Yılan şovda hiç fena değildi.İki adet piton yılanı biri yavru bir diğeri de ya annesi ya da babasıydı sanırım.İkisiyle de ayrı şovlar yaptılar.Küçük olanı seyircilerden seçtikleri çocukların boynuna bile taktılar da ikisi de gık demedi :)


Yukarıda gördüğünüz gibi denge hareketleri ve dans gösterileri de vardı onlar bana göre çok vasattı,onlara da eh işte diyelim :)
 Son olarak da selam sonrası,10.yıl marşı ve Türk bayrağı eşliğinde veda ediyorlar.


 Uzun lafın kısası çocuklar için güzel bizler için ortalama bir sirkti.Zaten bizde çocuklarımız için gitmiyor muyuz ?
Bilet fiyatları da çok makul bence;
tribün çocuk (02-12 yaş) : 12 tl
tribün yetişkin (+13 yaş)  : 14 tl
sahne önü çocuk             : 14 tl
sahne önü yetişkin           : 16 tl
  Eğer gitmek isterseniz, bu hafta sonu,son gösterilerini ''Beykoz belediyesi R.Şahin spor kompleksin''de yapacaklarmış.Ayrıntılı bilgiye BURADAN ulaşabilirsiniz.


  Eskiden palyaçolardan çok korkardı ,değil fotoğraf çektirmek yanlarına bile yaklaşmazdı,demek bu fobimizi de aşmışız :)
Sağlıcakla kalın....

4 yorum:

  1. Reyhan'cığım sirklerde akrobat, makrobat,insan türünden canlılar olsun, asla hayvan olmasın, olmamalı. Çünkü işin iç yüzünü bilenler, o hayvanların o hareketleri yapmak için ne kadar işkence, eziyet çektiklerini biliyorlar, gizlice görüntüler çekip yayınlayırlar, PETA çok yayınladı bu tür görüntüleri, sizin gittiğinizde var mıydı bilmiyorum çoğu sirkte olur fil, kaplan,aslan...fil asla amuda kalkmaz, kaplan, aslan asla ateşten atlamaz, tüm o hareketler için son derece eziyetler çektiriyorlar...bizim ülkemizde şimdi yasaklandı ayı oynatan çingeneler de onları türlü işkencelerle öyle hareketler yapmaya şartlandırıyorlarmış ortaya çıkınca nihayet yasaklandı ve ayılar toplanıp doğaya, ormana bırakıldı. Hayvanlar bizim eğlenmemiz için işkence görmemeliler...aslanın,kaplanın,filin yeri orman..sirk değil...o yüzden çok çok çok karşıyım yanlış anlama sakın, büyük ihtimalle söylediklerimi bilmiyordun çünkü çoğu insan bilmiyor...yani sözlerim sana değil, bilgin olsun diye...en azından ben sana söyledim, sen Yağız'a söylersin, Yağız arkadaşına, sen komşularına, böyle böyle içinde hayvan olan sirklere gitmemeye başlarsa millet, o hayvanları belki kurtarırız......

    sevgilerimle öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  2. yok abla yukarıda da bahsettim,pek hayvan yoktu.sadece piton yılanı ve 2 adet köpek onlarda yine yukarıda bahsettim hiç bir şey yapmadılar.yılanla dans gösterisi yapıldı.köpek de fotoğraftaki gibi sadece ayakta durup palyaçoyla birlikte yürüdü başka hayvan da yoktu zaten.daha çok akrobatlar,dans gösterileri ve sihirbaz gösterileri oldu.Ben bu konularda elimden geldiğince duyarlı davranmaya çalışıyorum zaten.mesela çok istemesine rağmen yağız'ı yunus gösterilerine götürmüyorum,yazık gebe hayvanları atlata zıplata ölü doğum yapmasına sebep oluyorlarmış.Yani sana kesilikle katılıyorum biz eğleneceğiz diye hiç bir hayvan işkence görmemeli,yazık onların da canım var.ben seni asla yanlış anlamam bilirsin.kocaman öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  3. Canım bu konuda hem fikir olduğumuz için - ki senden aksini beklemezdim zaten, çünkü vicdanlı,merhametli birisin, bunu biliyorum- çok sevindim. Yunuslar da öyle evet:((şu insanoğlu kendi eğlencesi, keyfi ve tabii para kazanmak için doğayı da, hayvanları da hiç düşünmeden harcıyor:((((
    ben de kocaman öptüm canım..

    YanıtlaSil
  4. biz seninle farklı şehirlerde yaşayan,bazı konularda farklı olan ama nasıl olduysa birbirini çok seven bir abla kardeş gibi olduk.benim için böyle düşünmen beni çok mutlu etti.kesinlikle bir canlının zarar görmesine dayanamam.Bir kedinin patisini kurtarmak için kocaman apartman kapısının camını indirmiş bir insanım,onlara işkence edenleri anlamam mümkün değil.Allah ıslah etsin hepsini.insan oğlu malesef çok acımasız :( güzel sözlerin için çok teşekkür ederim ablacım...

    YanıtlaSil