3 Ocak 2013 Perşembe

ANNEME SÜRPRİZ DOĞUM GÜNÜ



Herkese merhabalar,mutlu yıllar.  
   Yağız tam bir ay öncesinden bu yıl ki doğum günümü iple çekti durdu.Tek tek gün saydı,neden mi? annesine sürpriz doğum günü partisi yapacakmış da ondan.Haftalarca babasıyla kulis yaptılar,bende duysam da duymazdan geldim.Herkesi çağıracakmış,ben evden gidecekmişim, her şeyi onlar yapacakmış.




 Sonunda 21 aralık geldi çattı ama malesef biz ailecek hasta olduk.Doğal olarak ne ben ne de onlar hiç bir hazırlık yapamadılar.Ama hiç beklemezken eşim sağolsun her şeyi halletmiş ,Yağız'a sadece aşağıya babasının yanına inip pastalarla kapıyı çalmak kalmış.Hastalık dolayısıyla sürprizin iptal olduğunu sanan bana da güzel bir sürpriz oldu tabi.Kapıyı açtığımda üstteki minik 3 pastayı tutan minik iki el vardı karşımda :)
Arkada da elinde hediye paketleriyle bekleyen canım eşim.Mutluluğum tarifsiz dersem anlarsınız sanırım,hastalık falan kalmadı bende.


  Yukarıda da bahsettiğim gibi,doğum günüm için yağız herkesi önceden davet etmişti fakat iptal etmiştik.1 hafta sonra da onlar için bir organizasyon yapmak zorunda kaldım.Yani bu sene partileri çiftlemiş olduk :)


   İkinci partimiz daha organize oldu,sofralar kuruldu,mumlar yakıldı ve söndürüldü.Maksat bir araya gelmek olsun bize,tabi bir de yağız bey'in gönlü olsun dedim ve bu seneyi de hem onu hem de kendimi şımartarak bitirdim.Uzun lafın kısası bir yaş daha yaşlandım ama yağız'ın ömrüme ömür kattığını düşünürsek pek de yaşlanmış sayılmam sanırım :)


sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder