19 Haziran 2014 Perşembe

23 NİSAN'DAN GERİYE KALANLAR


Herkese merhabalar,bugünkü konumuz 23 Nisan.
 23 Nisan'da her zaman ki gibi gün madem onun günü o ne isterse o olsun dedim ve sabahın köründe koyulduk yollara.23 Nisan töreninde,yaramazlık yapıp çalışmalarda dikkatini vermediği için hiç bir gösteride yer alamadı,ilk kez böyle bir şey olunca da oldukça zoruna gitti ve törene katılmam diye tutturdu :)
O nedenle törene katılmak yerine tüm gün gezmeye,eğlenmeye karar verdik ve Vialand'ın yolunu tuttuk.


  İlk olarak aç aç gezilmez dedik ve kahvaltımızı ettik.Hayatta en sevdiği şeylerden birisi sanırım yemek yemek,hele de sevdiği yemekler gelmişse önüne ondan mutlusu yoktur :)






Yemek sonrası biraz alışveriş yaptık,çocuk bayramını fırsat bilip bana istediği her şeyi aldırdı.Normalde alışkanlık haline gelmesin diye çok ileri gitmesine engel olurum ama o gün çok müdahale etmedim.


Yetmedi bir de kovboy olduk,atın üzerinde keyfine diyecek yoktu doğrusu :)


  Bu keyifli günü Rio2 filmini izleyerek bitirdik demek isterdim ama yalnızca dışarıda ki ayağını bitirdik.Uyuyana kadar bugün benim günüm dedi sefasını sürdü ,ben de yıl da bir günden bir şey olmaz dedim ve her istediğini yaptım.
Neyse ki uyuduktan sonra günü bitirmiş olduk,bana da günün yorgunluğu ve onun mutluluğu kar kaldı :)

Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder